T: 031 344 379 E: info@mini-raj.si
Košarica je prazna.
0
Košarica je prazna.
Menu
Zapri
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Miniraj.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje Mini-raj, Katarina Podobnik s.p., Obrtna cona Logatec 23, 1370 Logatec, matična številka: 7281161000 (v nadaljevanju »ponudnik«), kot ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Spletna trgovina posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s pravno – poslovno sposobnimi osebami, starejšimi od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.
Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.
Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vključunjejo davka na dodano vrednost (DDV), saj se DDV ne obračunava na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ponudnik ni zavezanec za DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Informacije o načinih in stroških dostave se nahajajo na zavihku O dostavi.
Informacije o podprtih načinih plačila se nahajajo na zavihku Možnosti plačila.
Informacije v zvezi z vračilom blaga se nahajajo na zavihku Vračilo blaga.
Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa.
Prikazani so izdelki, ki se jih je med brskanjem po spletni trgovini doda v nakupovalno košarico. Cena ne vsebuje DDV. Strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še pred zaključkom naročila.
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ”Naroči”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše: "Zahvaljujemo se za nakup v spletni trgovini mini-raj.si".
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto. Uporabnik bo s tem lahko preveril vsebino naročila in javil morebitne napake. Uporabnika se s prejetim elektronskim obvestilom tudi seznani, da bo pred odpošiljanjem naročila obveščen o predvidenem roku dostave naročenega blaga.
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@mini-raj.si.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Obrazec za odstop od pogodbe lahko najdete TUKAJ.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@mini-raj.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov PE: Mini-raj, Katarina Podobnik s.p., Obrtna cona Logatec 23, 1370 Logatec.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Vse potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.
Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago in sicer na kontaktni e-naslov info@mini-raj.si. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. Možnost zamenjave blaga ne velja za blago ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. V kolikor ponudnik ni v stanju v roku 30 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
Izdan račun se kupcu dostavi skupaj z naročenimi artiklli. V primeru osebnega prevzema v poslovni enoti prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Splošni pogoji so del kupoprodajne pogodbe. Uporabnik, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, prejme račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Naročnik se za namen sklenitve kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, identificira v podatkovnem obrazcu, ki mu je posredovan ob naročilu storitve/izdelka. Identifikacijski podatki naročnika se štejejo kot pravilni in resnični. Naročnik je v postopku oddaje naročila opozorjen, da se z oddajo naročila strinja s plačilom in stvarjo nakupa, ki sta bistveni sestavini kupoprodajne pogodbe. Po določilih Obligacijskega zakonika je pogodba sklenjena in veljavna, ko se stranki dogovorita o bistvenih sestavinah pogodbe. V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo prevzeto, stroške poštnine in stroške vračila krije naročnik.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Ponudnik se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo ter tudi za obveščanja o aktivnostih, ponudbi in nagradnih igrah, katerih organizator je.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila.
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mini-raj.si ali na telefonsko številko 031 344 379. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Ljubljani.
Na podlagi Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) se uporabnika informira o možnosti izvensodnega reševanja morebitnih sporov. Uporabnik lahko v skladu s tem zakonom sproži postopek za reševanje izvensodnega spora pri izbranem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS):
V primeru, da se uporabnik s pritožbo obrne neposredno na ponudnika in pritožbi ni ugodeno z notranjimi postopki ponudnika za reševanje pritožb, mu ponudnik pošlje informacijo o izbranem IRPS na trajnem nosilcu podatkov skupaj z razlogi za zavrnitev pritožbe. Več informacij o SRPS: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO6843
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Napaka je stvarna kadar:
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti; pisno na naslov Mini-raj, Katarina Podobnik s.p., Obrtna cona Logatec 23, 1370 Logatec ali elektronsko na info@mini-raj.si ter izpolniti reklamacijski obrazec; v zakonsko določenem roku (dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita) in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
V primeru ko ugotovimo, da prijavljena napaka ni sporna vaši zahtevi ugodimo v roku osmih dni. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni pisno obvestimo, da je napaka sporna in vam izdelek po zaključku postopka vrnemo v takem stanju kot smo ga prejeli ali pa po dogovoru primer rešimo na drug primeren način.
Za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena, ne odgovarjamo. Pri rabljenem blagu velja rok eno leto, odkar je bila stvar izločena.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Spletna trgovina je last podjetja Mini-raj, Katarina Podobnik s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Mini-raj s.p. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja MiniRaj d.o.o. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Mini-raj s.p. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.
Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja Mini-raj s.p. (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.
Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.
Mini-raj, Katarina Podobnik s.p.
Obrtna cona Logatec 23
1370 Logatec
Telefon:
031 344 379
E-mail: info@mini-raj.si
![]() |
Hitra dostava (1 - 3 dni) | ![]() |
Brezplačna dostava nad 35 € | ![]() |
Garancija na zadovoljstvo podprta s 100% vračilom € |
INFORMACIJE |
SPLETNO NAKUPOVANJE |
Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o naših novostih, akcijah in zanimivostih!
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.
Socialna omrežja